המדריכים שלנו

ממלכות העבר – וייטנאם קמבודיה

צוות מילניום


טיול לוייטנאם קמבודיה, חושף את סיפורן המרתק של שתי ממלכות-אימפריות בעבר הלא כל כך רחוק אשר שלטו במשך מאות בשנים על עמים ושבטים בשטחי דרום מזרח אסיה המשתרעים בין נהרות ואגמים גדולים לחופי ימים ואוקיינוסים.


זה עבר הספוג בתרבויות עתיקות בנות מאות שנים אשר השפיעו והשאירו את חותמן עד היום הזה. אלה ארצות שנלחמו בפלישות זרות ובמדינות חזקות מהן בנשק וטכנולוגיה רבת עוצמה ויכלו להן. אלה ארצות תרבות שתבעו את חותמן במקדשים מפוארים ובערים גדולות שהיו מאוכלסות במספר תושבים שעלה על כל עיר או ארץ מערבית אחרת.


אלו מדינות בעלות אדמה חקלאית מבורכת המספקות את צרכיהן ואף מייצאות לארצות אחרות. הן משופעות ביערות עד ואוצרות טבע שהעלו בעבר מס למדינות תרבותיות גדולות מהן כמו סין והודו וספגו את תרבותן המפוארת.


זהו מסע מרתק אל ארצות בעלות נוף מדהים ביופיו המשתרע כמעט על כל חלקי הארץ, ארצות מניבות ובעלות מגוון רחב ביותר של שבטים ותרבויות שהתמזגו יחד לכדי אומות בנות זמננו המנסות כמו עוף החול לעלות אל פני השטח ולהתמודד עם הטכנולוגיה המתקדמת הנהוגה בעולמנו זה. אלה עמים המנסים להתנער מאסונות העבר והשואפים להשיג את הפיגור הרב שנבע ממלחמות פנים וחוץ ולהשיג בחריצות רבה את מה שהפסידו במשך השנים.


זהו טיול אל העבר הרחוק המשאיר את המבקרים פעורי פה בשל העוצמה הארכיטקטונית והתרבותית בבניית ערי ענק מפוארות אשר סיפקו את צרכי תושביהן ופיארו את המלכים והשליטים אשר שלטו בממלכות אלה.

צור קשר
למידע נוסף אודות טיולי מילניום אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
whatsapp