המדריכים שלנו

היתרונות של טיול מאורגן לשוויץ וסביבתה

צוות מילניום


שוויץ היא יעד אידיאלי לטיול מאורגן עם בני הזוג, הילדים והמשפחה המורחבת או החברים. אפשר להגיע לשוויץ כמעט לכל אורך השנה וליהנות מחוויה שונה. בנוסף, היתרון הגדול של שוויץ הוא הקרבה לגרמניה ואוסטריה. מי שרוצה לשלב בין אתרים היסטוריים וחופשת סקי ישמח לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית על טיול מאורגן ברמה הגבוהה ביותר.

סקי בשוויץ לא דורש הכנה מוקדמת ואפשר לצאת לטיול מאורגן יחד עם המשפחה גם בלי ניסיון מיוחד. מנגד, מי שרוצה לנצל את הרקע האישי בהחלט מוזמן לנסות לשפר את יכולותיו גם אצל השכנה ולצאת לחופשת סקי באוסטריה. שוויץ היא כידוע מדינה אלפינית מוקפת יבשה הנמצאת במרחק טיסה קצר מישראל. היא שוכנת במרכז אירופה, מתאפיינת ברמת חיים גבוהה ומלבד גרמניה ואוסטריה יש לה גבולות משותפים גם עם איטליה, צרפת וליכטנשטיין. שוויץ היא בין היעדים הפופולאריים בעולם, בעיקר בזכות נופים עוצרי נשימה, הרים לבנים ואינספור אגמים.

האם כדאי להזמין טיול מאורגן למשפחות?
שוויץ מומלצת עבור משפחות בטווח רחב של גילאים. טיול מאורגן בשוויץ למשפחות יכול להתאים כמתנת בר מצווה, לפני הגיוס או בכל אירוע אחר. כדאי להתחיל בערים המפורסמות של שוויץ ולבקר בג'נבה, באזל ולוזאן כדי לראות את הצד האורבני של המדינה, אך להשאיר מספיק זמן לפארקי שעשועים, מוזיאונים ואתרי טבע עם פעילויות אקסטרים.

לרוב כוללים בטיולים אלו גם את המדינות השכנות וטיול מאורגן לגרמניה ושוויץ מותאם במיוחד למשפחות ומציע נוחות גישה כאשר מתבצע בצורת כוכב. התחבורה בשוויץ מאפשרת למטיילים להגיע בקלות ממקום למקום, לעמוד בלוח הזמנים ולנצל כל רגע פנוי בחופשה. בנוסף, יש הרבה משפחות שישמחו לשלב את הטיול המאורגן בשוויץ יחד עם ביקור בגרמניה ואוסטריה. למרות הקרבה בין המדינות, לגרמניה ואוסטריה יש אופי שונה ומיוחד.

לסיכום, שוויץ היא יעד תיירותי מומלץ עבור חופשת סקי. זו מדינה עם היסטוריה עשירה והווה מרשים שניתן לחוות באופן מלא במהלך טיול מאורגן. הטיול מתאים למשפחות עם תינוקות וילדים והוא נערך לכל אורך השנה. מעבר לכך, תמיד אפשר להתעניין לגבי שילוב של חופשה בשוויץ עם גרמניה ואוסטריה.

לכל הטיולים המאורגנים לשוויץ לחצו כאן

צור קשר
למידע נוסף אודות טיולי מילניום אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
whatsapp