המדריכים שלנו

השופינג השווה בעולם

צוות מילניום


בכל טיול מאורגן יש צמד מילים אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהטיול עצמו: שופינג וסייל.

לא צריך להיות קניין גדול בכדי לפשוט על מרכז קניות בניו יורק, וצעצועים – כך הוכיחו לנו בסין זה לא רק לילדים. נעליים, בגדים, מזכרות, צעצועים, כובעים, צעיפים ואקססוריז הם רק חלק מהמונח Over Weight או בעברית צחה - תוספת משקל שחייב לחוות כל מטייל בתקופה זו או אחרת בחייו. דירגנו בפניכם את חמשת המקומות שחובה, אבל חובה לערוך שם קניות.


למקום החמישי והמכובד הזדחל בשקט קניון לה דפנס בפריז. זהו קניון ענק עם מאות חנויות, מאות חלונות ראווה, שפע של מותגי על, שלל עיצובים ומחיר – לכל כיס. ככל שמסתובבים זמן רב יותר בקניון רחב הידיים כך הנשמה מתענגת בכל רגע נתון.

את המקום הרביעי מאייש קניון ה – MBK בבנגקוק. אחד הקניונים הגדולים בתאילנד (8 קומות כבר אמרנו?) כ – 500 אלף מטרים רבועים המכילים כ – 2000 חנויות המתחרות ביניהן על כל לקוח. בתרגום חופשי מחירים זולים. לא פלא שדווקא שם, הכסף בורח מבין הידיים.

במקום השלישי בחרנו את שוק הצעצועים בסין כי הרי מה מחפש התייר הישראלי? מקסימום שופינג במינימום מחיר. הורים? הנה זה בא. בשוק תוכלו למצוא כמויות בלתי נתפסות של צעצועים מכל הסוגים ובכל הגדלים גם לקטנים וגם לגדולים וגם לעצמכם. שימו לב: מיקוח הוא עניין שבשגרה!

במקום השני מתנוסס בגאון הקובנט גרדן שבלונדון.המתחם מיועד בעיקר לחובבי השיטוט בין חנויות קטנות וייחודיות ובו ניתן למצוא מסבונים מיניאטוריים ועד פריטי אספנות לחובבי היאכטות. אמנם הפאונד לא עושה הנחות אך טרם נולד כרטיס האשראי שמצליח להישאר בארנק במתחם המדהים הזה. טוב, גם שיטוט בין חלונות הראווה מבטיח הנאה רגעית.

ובמקום הראשון: ההאוטלט וודברי שבניו יורק.מה ניתן לומר על הוודברי שטרם נאמר? פארק שעשועים לחובבי הסטיילינג והמותגים. ג'וצי, ארמאני, פראדה, ג'ימי צ'ו והכל במחירים סבירים בהחלט. התכוננו נפשית לחוויית הקניות שם, שימו נעלי ספורט נוחות והכינו את הידיים לסחיבה של המוני שקיות.

וכל שניתן לאחל לכם כעת זה שופינג, שופינג, שופינג!

צור קשר
למידע נוסף אודות טיולי מילניום אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
whatsapp