המדריכים שלנו

מסע קסום ללפלנד הארקטית עם מילניום טיולים




מסע קסום ללפלנד הארקטית עם מילניום טיולים

 

לפלנד הפינית השוכנת באזורים הצפוניים ביותר של אירופה מזמינה אותנו לחוויות הרפתקניות עם מבט לארץ הפלאות חורפית וקסומה שבה הנופים מכוסי שלג ומאפשרת תצפיות ליליות עד כמה שניתן בצפייה של הזוהר הצפוני הנמצא בשמיים המוארים ובכוכבים של לפלנד.

האזור הארקטי שובה את ליבם של ההרפתקנים המחפשים חוויות במסע החורפי והמושלג תוך גילוי של הפלאים הקסומים בחוויית החורף המייחדת את לפלנד.

החורף בלפלנד הוא מחזה מרהיב המהווה סימפוניה של שלג וקרח. עצים המכוסים בשלג לבן וטהור, אגמים קפואים ומרחבים עצומים של שלג וקרח היוצרים תפאורה מושלמת לטיול המאורגן במילניום עם שילוב בפעילויות חורף ייחודיות ללפלנד.

חווית הטיול המאורגן ללפלנד בחברת מילניום כולל ספארי כלבי האסקי המספק את הריגוש של האוויר הארקטי לקשר האינטימי עם תרבות העם הסאמי הייחודית.

 

 

למחפשים את תנופת האדרנלין ניסע באופנועי שלג על פני הנופים הקפואים של לפלנד ונחווה הרפתקה מסעירה דרך יערות מחטניים מכוסי שלג ומעל מרחבים קפואים ונקנח בדיג באגמים הקפואים המציע חוויה מושלמת ופעילות שאין שני לה ביופי הייחודי של החורף בלפלנד. כקינוח לפעילות השלג נפליג בשוברת הקרח ונחווה שחייה עם חליפות אטומות למים ולקור.

 

תצפית לזוהר הצפוני היא אחת החוויות האייקוניות והמבוקשות ביותר בלפלנד ונצפה באם התנאים יאפשרו זאת בגוונים המרהיבים של ירוק

טיול מאורגן במילניום ללפלנד הוא מסע אל ארץ הפלאות של אלה קרי, נילס הולגרסן והמומינים. סיור ללפלנד אינו רק חופש אלא שילוב של ריגוש והרפתקאות חורף ייחודיות כפי שרק לפלנד יכולה להציע.

לפלנד מציעה מפלט קסום שישאיר אתכם עם זיכרונות לכל החיים המתבלים את הקסם של לפלנד, יעד שבו היופי והעושר התרבותי של הטבע משלבים חוויה ייחודית

צור קשר
למידע נוסף אודות טיולי מילניום אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
whatsapp